Thursday, June 7, 2012

TU DIA HANGPA TENGUK TANG MANA YANG CANTIK?

2

Assalamualikum semua, Pak Tam pagi ni duk pi ronda blog kawan-kawan terutama yang la ni depa perkekaikan diri depa sebagai PCT, Perak Cyber Troopers, lama sungguh tak jumpa depa, bagi can la kat orang muda, depa banyak tenaga, biaq pi depa yang duduk depan. la ni kurang aktif sangat pasal duk ada kerja.

tapi Pak Tam nampak ni tang blog Budak Benteng laju sungguh la ni tak macam dulu, baguih la lagu tu, pak tam tinguk jugak bila dia selalu selitkan cerita keagamaan atau islamiah, baguih la lagu tu, cuma pak tam tinguk yang PCT masih tengah perbetui laman Blog depa, seperti yang Pak Tam baca kat surat khabar depa target hujung tahun ni didafarkan di bawah persatuan atau pertubuhan nanti, elok la tu

Macamana pun Pak Tam tertarik kat gambaq yang terpapar di laman blog Budak benteng, hehehe duk gelak surang-surang bila tengok gambaq ni, hangpa bulih ka tulung bagi tau Pak Tam antar Bunga dan Muka yang mana lebih berseri?

Pak Tam setuju dengan pendapat budak benteng, hangpa Pi layan tenguk....... (KLIK)

Wednesday, June 6, 2012

HANG PA JANGAN MARAH PAK TAM, KALI NI PAK TAM SETUJU DENGAN DOA NIZAR NIE!

2


Hangpa Jangan marah kat Pak Tam na, kali ni Pak Tam betui betui mau sukung dan Ikut Doa si Nizar yang sakan meroyan merata-rata, bukan apa jangan hangpa marah pulak kalu Pak Tam Buat lagu nie, ni DOA cek! jangan kita duk perlekeh dia ni, dia ni kan selalau duk cakap macam ustad, jadi Pak Tam mintak sangat hangpa jangan duk marah si meroyan nie, dia duka bagi senang sikit, jum kita pakat ramai-ramai pi sukung dan AMIN KAN DOA DIA, AMIN YARABBUL ALAMINNNNNN...... TU DIA...... ini kali baru partama kali Pak Tam sukung Nizar Jamaluden, biaq cepat sikit depa mampoi, elok la tu biaq pi lagu ni, kita pakat ramai-ramai duk sukung dan amin kan doa dia