Thursday, February 24, 2011

TENGOK SENDIRI VIDEO MINAQ JINGGO PASAI NUAR KAKI JUBOQ

2

Pak Tam pi Batu gajah, pasal dah nampak poster dan kawan-kawan dok bagi tau UMI Hafilda, Gobalakrisnan dan ramai lagi mai buat pendedahan. memang terkejut sungguh dia berani betui buat lagu tu, Pak Tam rasa sebab benda betui dia berani buat statement lagu tu, bukan tu jer, Pak Tam melopong sat bila dia dok habak pasal banyak lagi mangsa kegiatan menjuboq dia termasuk pengakuan drebar dia yang kena suntut ( main belakang) sampai 17 kali. bukantu saja yang buat ramai terkezuzzz bila dia sendiri mengaku ikut depa termasuk si kaki juboq dan Dato' Nalakurapan si tokey Magnum lagumana depa dok amik Samsidar ( bini Azmin) bawak pi bagi tamu kat Si Kaki JUBOQ ni, memang haram jadah betui si nuar ni, patutla takut nak bersumpah dalam masjid, babi betui perangai lagu tu.
Yang paling terkejut bila didedahkan si Azmin cukup haram Jadah, dia memang tau bini dia duk bagi servise kat kaki jubok ni, tak boleh bayangkan lagu mana dia duk balun samsidar, mungkin apa dok ingat main cara gentelman, tapi bila duk pikiak balik Pak Tam geleng kapla macam ada wayang main dalam otak Pak Tam. Rasanya bukan lagu mana laki bini buat keja malam jumaat, tapi rasanya selagi ada lubang dia balun. Rasanya dia balun selagi buleh mana ada lubang, memang haram jadah dia ni, lagu ni PAS dan PKR yang duk angkat sebagai ketua pemimpin dalam Pakatan Rakyat, apa depa ingat Pakatan rakyat parti kai JUBOQ ka?
pada orang PAS hampa pikiaq balik seratus kali, hampa yang angkat KAKI JUBOQ sebagai pemimpin hampa, Si DAP kapiaq harbik jadi sekutu hampa, PKR sebagai abang hampa....... tak rasa salah ka? hampa pi jual maruah bangsa dan paling sedih juai Ugama demi mau kuasa. hangpa tengok sendiri Video minaq ni, hampa pikaiak la sendiri, jangan jadi AJEN SETAN untuk hancokan ISLAM, memang haram jadah kalau tak sedar Lagi.......... piuthhhhhhhhhhh!

2 Response to TENGOK SENDIRI VIDEO MINAQ JINGGO PASAI NUAR KAKI JUBOQ

February 28, 2011 at 10:05 PM

:D

March 2, 2011 at 9:56 AM

SALAM, SAYA SINGGAH DI BLOG TUAN, TAHNIAH -Ddinbunga.blogspot.com

Post a Comment