Wednesday, December 21, 2011

BLOGGER SEKUPANGDUAS TERIMA CABARAN NGA KUMENG BUAT LAPURAN DI SPRM

0



APA MACAM? Duk CABAR lagi, Apa Nga Komeng ingat semacam orang lain takut dengn dia sbb lauya burok, Hang tau la mana satu yang paling tinggi bila depa buka isu menyamun hang ni (cerita lanjut)

Elok sangat la pakat siasat sampai lubang cacing jenih lagu ni,Tender yang sepatutnya dapat kat Goodman talior (pembekal yang paling rendah tiba-tiba duk main suka dia punya bini yang baru tubuh syarikat tak brapa bulan dari tender yang sekalipun memang dalam syarat sepatutnya berdasar pengalam di tarik balik dari goodman dan siap dia keluar surat bagi tau lagumana yang kononnya kerajaan negeri bagi pada Elton Elthon yang merupakan Arahan Kerajaan Negeri pakat pi serah kat syarikat bini dia sekalipun syarikat rakan tidoq syarikat bini dia baru duk ada beberapa bulan dibuka., terus boleh dapat tender ni, bukan tu saja syarikat rakan tido dia ni pun bagi harga yang paling tinggi daripada 5 yang duk masuk tender. Oleh sebab arahan kerajaan Negeri masa tu yang duk ada dalam Pemerintahan Pakatan Rakyat terus batal pada harga yang paling rendah tapi bagi pada syarikat tido bininya yang jugak pi tarok harga yang paling tinggi

Mana boleh ambik suka dia ja pakat bagi pada yang paling mahal? lepas tu duk habak bukan dia yang buat keputusan sedangkan memang otak penyamun dia ni mau putaq ayat supaya orang duk ingat dia ni tak ada kena mengena syarikat bininya semasa dalam pemerintahan Negeri yang depa jadikan neraka. tapi yang paling bodo bila dia nafikan tidak terlibat masa pemerintahan kejam Pakatan RAKYAT. LEPAS TU MACAM ORANG LAIN TAK TAU dia juga pegang jawatan Exco malah sebagai kerajaan tempatan pada masa tu yang ada kaitan secara lansung duk bertanggung jawab teder lagu ni, termasuk la syarikat bini dia

Macamana pun Pak Tam nak ucap taniah sebab sekupang dua pak tam tengok dan di maklumkan sdr sekupangdua sahut cabaran Nga kumeng duk mai sorang-sorang cukup berani.

Friday, December 16, 2011

NGA KOMENG PENYAMUN BESAQ MASA PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH

0

TU DIA, Pak Tam du tengok dalam blog sekupang dua dedah pasai si Penyamun Tarbus Nga Komeng Baba masa depa jadi kerajaan kira macam negeri ni bapak dia yang punya. Masa Pakatan Rakyat duk memerintah kuku besi. Duk melalut merata bukan main lagi caci MB perak dan Perdana menteri sebagai penyamun, Ropanya dia lagi kuat menyamun, dia peduli apa, kecik besak dia tetap menyamun, lepas tu duk tuduh semua pemimpin BN rasuah dan kroni!

Ini kesah yang dibongkar bagaimana dia menyamun, Tender Majlis Bandaraya Ipoh untuk buat baju sut yang depa duk bukak pada lain orang. pulak tu dah dia punya (syarikat bini dia) rega paling tinggi, bukan tu saja semua duk pakat bagi kat bini dia yang baru 4 bulan didaftar kan, memang dia ni penyamun betui!

Lagu ni yang depa kata orang lain penyamun tapi sebenarnya depa la kepala penyamun, pakat ramai-ramai pi report kat SPRM biar dia terangkat, mana mau lari

Hangpa boleh tenguk cerita penuh kat blog sekupangdua dan angkatan pemikir tentang pendedahan eksklusif, Malam ni pakat tak tidoq lah ustad kesayangan PAS ni, Apa lagi PAS nak keluar Fatwa Lepaih ni utk selamatkan Nga Komeng Penyamun!

Tuesday, November 29, 2011

Perak MB hitam metalik? BETAPA HARAM JADAHNYA PAS DAN NGA KOMENG SIBABI!

0


Apa yg Pak Tam boleh merumuskan, depa ni Nga Haram Jadah dan PAS yg duk juai Agama & Bangsa sendiri tentu tepat sekali. Memang Depa ni sungguh HARAM JADAH, MALAUN, BABI, ANJING, TAKDAK TELOQ, P#KiMAK, SETAN, IBLIS, DAJAI, AHLI NERAKA, FIRAUN (fiRaun pun tak lagu ni). Melayu tengah bersidang di KL, bangkai-bangkai ni bagi pentas unrtuk kapiaq haram jadah duk caci Melayu dan Islam, tu dia ketayap putih duk atai kepala lansung takdak guna, janggut putih macam simpan sunnah rupanya lagi busuk dari Yahudi dan singh yang kita mmg tau depa pun tak lagu ni punya perangai, sebijik dajal yg bakal musnahkan Islam dan memecahkan Bangsa sendirri

Bukan Takat tu ja, kapiaq ni laklok baca merapu hadis dan nas, bukan takat tu ja, siap depa ni duk hurai ikut suka kepala bapak dia, kenapa tak mau pi jerit kat tokong-tokong mai habak Islam mmg BENAR kat tokong2 yang dia duk pegi, kenapa tak kasi paderi habaq semua yang dia kata Islam itu benar kat kapiaq, pi la habaq, dah kalu sungguh haram jadah ni duk jerit kat ceramah PAS, Ni PAS pulak lagi Haram Jadah sampai sanggup sambung dengan takbir! Awat pi jual Islam kat Kapiaq, sampai sanggup bagi BABI ni kapiaq kan Orang, Memang hangpa dapat free neraka. sementara masih ada, pakat pi taubat la, memang hangpa lebih buruk dari Yahudi< haram jadah sungguh

Ni Pak Tam Nak cabar kalu orang PAS betui-betui ada teloq, lepas ni kalau babi ni mai dalam ceramah hangpa, cuba bawak tok mudin, dah kalau dia duk mengaku Islam itu Benar, Hangpa terus suruh dia putung Lancow dia dan masuk Islam, jangan jadi pencacai atau barua DAP babi yang kapaiq harbik, Pak Tam tentu dapat agak, nak bersuara, pakat terkencin la hangpa!

Wednesday, November 9, 2011

LAGU MANA NI? UMNO TULUNG TENGOK LA SIKIT BLOGGERS

0

Paktam pun duk tengok dalam tv semalam, tengah pikiak lagu mana depa nak buat, bila tau depa buat sistem untuk media di Persidangan UMNO nanti. Memang depa buat lagu tu cukup sistematik. Elok la tu sekurang-kurangnya jangan duk bagi muka kat depa yang duk menyamar macam orang UMNO tapi pakat belasah dan kutuk semacam selagi boleh. Bila UMNO duk bersidang depa yang lebih, kutuk sakan macam setan yang pakai sungkok sembang macam ustaz kalu dalam dewan PWTC tapi macam haram pi SPIN cerita macam semua yang UMNO buat seulah UMNO meyiksa rakyat bagi mampuih.
Tapi bagi laluan la sikit kat bloggers macam kami, kalu duk kerat tangan ni pun darah UMNO jugak yang keluak, jangan nanti kalu kena halau pulak bila tak dak jeket merah atau biru nanti, hampa pun tau, bloggers macam kami ni pun yang duk bermatian pertahankan fitnah dari bangkai-bangkai yang duk buat cerita melalut. bukan bergaji pun, tapi sbb duk rasa mau pertahankan keamananlah yang kami rela berkorban.

Tak salah bagi tempat sikit kat bloggers, kalu nak harap orang besak mai jemput atau bagi tau suruh daftar pun jangan duk harap. Sapa yang mau tengok kami. Pak tam harap ada ruang sikit bagi bloggers supaya dapat tempat masa persidangan nanti. kalau hampa duk beringat awai, Pak tam ucap tahniah, tapi kalu belum pakat pi la rancang lagu mana boleh bagi bloggers laluan sikit. Jangan duk buat bodo kat depa, lagi pun apa peduli dengan bloggers pembangkang. Bukan depa ada bagi peluang kat bloggers kita masa persidangan depa pulak.

Pak tam paham sungguh bila Abang kita Sekupang dua duk merunggut. bila terbaca dari blog sekupangdua pasai ni, Pak tam dah bulih agak apa yang akan jadi nanti. untuk sekupang duk bertenang dulu, Pak tam paham sangat memang selalu kadangkala banyak depa duk tinggai, nak ajak join Media kat Pesidangan ni..... pakat tak da la jawabnya, Berbuka posa pun depa buat lupa apalagi nak offer hampa jaket biru atau merah. sebagai seorang yang sayangkan bangsa macam hang, Pak Tam sukung kalu pi jugak, jangan duk peduli sangat, tapi kalu depa duk halau hampa semua, pakat-pakat balun ler balik. Kalu pak tam jadi urusetia memang hampa yang pertama pak tam duk jemput. tak payah kena isi burang. sebab macam hampa la yang berani balun balik isu yang pembangkang duk Spin, Hampa ingat Media yang dijemput di layan dengan baik tu mak tulung ka kalu UMNO kena Fitnah? silap-silap depa duk jaj cerita macam-macam kat pembangkang. Tah mana mai pun kita tak tau, memang duk kerja kat surat khabar tapi tau ka hati depa ni duk menyukung sapa? Pak tam harap UMNO bukak mata sikit kat perjuangan Bloggers-bloggers ni, Pilihanraya dah dekt sungguh, elok sangat tu satukan depa. Masalah besak ka tu?

Wednesday, August 10, 2011

TU DIA MAT SABUN.. MAU DUK RILEK HA! JGN MENGARUT!

1


PAKTAM TAK BOLEH NAK CAKAP LAGU MANA, TAPI HANGPA TENGOK SENDIRI LAGU MANA CERITA NI BUAT SAPA YANG DUK TENGOK KELUAK AYAK MATA, MEMANG HARAM JADAH SUNGUH CERITA NI, MEMANG MAT SABUN NI DEPA DUK GELAR MR BEAN... BARU PAK TAM TAU APA PASAI DIA JADI MR BEANs

Tuesday, July 26, 2011

VIDEO YG ANUAR KATA POLIS SEKSA TAHANAN HARAM BERSIH

0


Sapa yg tak tahan tengok darah jgn tengok! Tu dia hangpa tengok sendiri VIDEO ni lagu mana si jubok tu kata POLIS duk ganyang dan pukui tahanan Perhimpunan haram masa 9 hb lalu. hangpa nilai la yang duk kata POLIS kejam tu lagu mana? pak tam tengok lansung tak sama macam orang putih kat luar negara, depa pakat tibai sungguh-sungguh, tapi POLIS Malaysia ni duk layan macam ni punya baik lagi depa duk kata kejam dan ganas, siap pi merata-rata duk menjaja cerita buruk kat orang lain.
Anak buah pak tam pun tersangkut masa 9hb tu. Ingat dapat pi kenduri kat KL tapi last duk dalam kereta betui-betui atas Highway. Makan nasi minyak tak dapat duit kena keluar lansung patah balik, satu hari tak dapat apa-apa. depa duk merunggut jugak " kalau ikut perhimpunan haram lagi baik, boleh makan FREE macam kenduri, siap depa bag Bas suruh balik kampung tu. tapi lagu mana pun pak tam respek kat anak-anak buah pak tam bila depa kata Tak PASAI la mau jadi lagu tu, muka tembok tak malu makan free ikut perhimpunan haram, biak pi depa la.. kami tak sanggup ikut keja haram, depa boleh la, sebab memang dah jenih HARAM JADAH!

Friday, July 22, 2011

JANGAN BUAT SILAP YANG LAMA BILA PILIH CALON

0

PCT (Perak cyber Troopers) Semalam, Membuat Resolusi dan ketetapan bersama menyokong diatas kenyataan Menteri Besar Perak DS Dr Zambry Abdul Kadir merangkap Pengerusi Barisan Nasioanal negeri Perak tentang penyataan beliau bahawa tiada RUANG akan diberi kepada KAKI BODEK yang memasang strategi dan angan-angan dengan sentiasa mengikut Program-proram beliau terutama Bersama rakyat dengan harapan dapat dicalon di PRU 13 nanti. PCT amat bersetuju dengan pandangan Dr Zambry bila menjawab soalan wartawan pada 19hb lalu beliau tidak akan TERPENGARUH atau ‘TERMAKAN’ dengan cara individu yang mendampinginya dengan harapan dipilih sebagai CALON' dengan mengambil kira salah satu punca kekalahan dibeberapa kawasan adalah kerana CALON yang tidak disenangi Rakyat dan tidak BUAT KERJA serta tidak disenangi Rakyat, sebaliknya bertindak mengkhianati Calon seangkatan dan BN bila tidak terpilih.

PCT juga merasa lega dengan kesedaran Beliau bila diminta mengulas kecenderungan segelintir pemimpin politik yang kelihatan semakin KERAP HADIR ke MAJLIS yang dhadirinya termasuk Program turun padang bersama rakyat yang dipercayai ada kaitan dengan bahang Pilihanraya umum yang semakin dirasai.

Mengenai keluhan rakyat ada ahli politik ‘KACAU DAUN’ dengan tidak member peluang mereka bermesra dengan Menteri Besar ketika Program turun padang termasuk ketika waktu makan . Zambry berkata beliau memahami Masalah tersebut.

SEHUBUNGAN ITU KAMI MENGAMBIL KESEPAKATAN DENGAN SEBULAT SUARA SEBAGAI BLOGGERS YANG MEWAKILI SUARA DAN PENDIRIAN RAKYAT BERDIRI UTUH DAN MEMPERTAHANKAN PENYATAAN DS DR MENTERI BESAR TERSEBUT. PCT MENGAMBIL KIRA AMAT PENTING TENTANG PERSOALAN INI KERANA SOAL CALON JUGA MENJADIKAN PUNCA DIANTARA KEGAGALAN DIBEBERAPA KERUSI YANG DITANDINGI SEBELUM INI DI PRU 12.

PERAK CYBER TROOPERS

SAF PERANG CYBER PERAK DARULRIDZUAN

Pak tam memang meluat tengok depa ni duk membodek pasai mau jadi Calon. sebelum ni pun depa duk bawak geng kalau Boss depa tak terpilih, la ni jangan duk bagi muka, kalau MB dah bagi nama Calon pakat ikut ja la, lagipun dia dah menilai calon dengan teliti, yang hangpa buat kecoh buat apa. Kalau kali ni hangpa duk buat perangai Haram jadah lagi, Pak Tam harap PCT mau sepakat balunjer depa ni balik. tak guna duk simpan orang yang lagu ni.

Monday, July 11, 2011

ALJUBRI & Ambig"A" MEMANG MAHU ADA KEMATIAN DLM BERSIH?

0
Hangpa percaya atau tak, memang depa mau kalau ada kes macam ni supaya depa boleh kata betapa kejam Kerajaan terhadap rakyat! Pak Tam dapat tau dalam blog Pakatan Runggeng duk spin cita pasal kematian salah seorang dari perhimpunan haram. Pak Tam angin betui depa ni, tak ka amBIGa atau ANUar mau bertanggung jawab denga kematian ni. Paling kesian bila kematian seperti ini bukan kejalan yang baik, duk jadi pengkhianat negara. (gambar) hangpa tengok lagu mana Harem Jadah ni punya lakunan,
Macamana pun Pak Tam nak ucap Takziah kat keluarga Baharuddin Ahmad, Patut sungguh kita amik iktibar dengan kejadian seperti ni, tak heran la lepas ni Si AlJUBRI ni nanti pakat round pi jaja cerita orang mati disebabkan kejamnya kerajaan sampai ada yang mati, kut sekali pun mati pasai sakit jantung sekali pun, kompom depa kata pasai Polis, pasai UMNO, Pasai Najib dan selagi depa ingat selagi tu depa burukan Kerajaan. yang bodo sangat awat tak pi serah memorendum kat DYMM Dipertuan Agung, semua depa ni nak sangat huru hara Bersih ni, jadi jangan terkejut depa memang mau kalu ada Orang cedera Parah, mati, budak kecik cedera dan macam-macam lagi untuk tunjuk kat dunia Malaysia Huru Hara dan Kejam! tu yang beriya sungguh mau sangat repoter luar negara buat cerita kat dunia yang kununnya kat sini rakyat tak mau kerajaan la ni, Tapi Pak Tam nak Kasi tau yang depa lupa, Allah bulih bagi hangpa terlingkup. hangpa jangan ingat bulih duk main-main dengan menipu rakyat! tunggu ja, sat atau lambat, dia pasti mai! HANG JAGA LA!
Seorang peserta perhimpunan BERSIH 2.0 telah meninggal dunia kerana sesak nafas, dipercayai disebabkan terhidu terlalu banyak gas pemedih mata, yang dilepaskan oleh pihak polis tadi. Baharuddin bin Ahmad, 59 menyertai perhimpunan di sekitar pusat beli belah SOGO, dan kemudian menuju ke KLCC.

Baharuddin Ahmad ialah suami kepada Rosni, Ketua Wanita PKR Cabang Titiwangsa.

Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin yang mengesahkan berita ini kepada MerdekaReview menuding jari terhadap kerajaan kerana menyebabkan kematian Allahyarham Baharuddin Ahmad.

"Ini sesuatu yang amat menyedihkan kerana menyebabkan kematian. Kerajaan tidak faham apa itu kebebasan bersuara, kebebasan berhimpun, maka cara ia menangani perhimpunan telah menyebabkan tragedi ini."

Menurut Zuraida, Baharuddin meninggal pada kira-kira jam 6 petang, di Hospital Kuala Lumpur. Baharuddin dikatakan sesak nafas ketika melarikan diri dari gas pemedih mata.


Wednesday, June 29, 2011

DULU PERJUANG ISLAM, LEPAS TU KEBAJIKAN...... LA NI KOMUNIS PULAK?

0


AWAT GRAPLA MANKUK AYUN NI? Cukup-cukup la hangpa duk berubah macam-macam, dah macam biowak pun ada. Yang hangpa duk kecoh pasai pilihanraya pulak awat? Ketaq lutut ka apa? biak jadi jantan, apa yang duk kecoh kat Puast bandaraya? pi bubar la kat penang, kedah, kelantan dengan selangor.. barula hangpa ada teloq! yang duk melalut mau sangat jadi macam asia barat tu apa pasai! depa tu perjuangkan ISLAM tapi hangpa lalok mau ikut komunis ambiga yang semuo dah tau setan besak duk murtadkan orang Islam, kut besar betui depa duk lontak kat hang pun, pikiak sendiri bila hang mampui nanti, awat.. Pas tak ajar hang ka pasai neraka kut ya pun hang makan besak. hang nak mampui pi la sorang sorang, yang duk kalut merata ajak semuo ni jadi barua yahudi tu apasai?
Hang panggil la merat pi demo kat depan pejabat Khalid Gagap ka, depan komtaq ka, depan opis Jijan ka atau paling elok depan rumah Nik Ajih.. tak da sapa nak larang hangpa, biak pi la 30 hari siang malam hangpa duk tang tu, takda sapa nak larang hangpa, yang ni duk kecoh macam keling nak buat sangat macam kat asia barat tu, gila apa? pakat ramai-ramai hang pi berombongan kat sana la..

Pak Tam rasa sudah tiba masanya bila depa nak jadi Komunis dan gurka Yahudi Ambiga ni memang elok sangat tentera ambil alih, ini dah melampau sampai sanggup jadi pencacai dan gurka yahudi sebagai Komunis, elok la depa tau langit tinggi rendah lagu mana. Pakat jadi macam siam baru hangpa tau, Perut hijau yang mana bagi can, merasa makan tanah la hangpa. Tak nampak lagi ka busuk perut hangpa ni rakyat jelata dah tentang, depa tak mau Bersih pungkok hangpa ni duk kacau negara! Jadi jangan duk Pasai hangpa cari malapetaka, rakya mau aman kalau hang nak mapuih pi korek kuboq sendiri, jangan menyusahkan orang lain, pi panggil ambiga talkinkan hangpa, memang kurang ajak dan haram jadah sungguh! memang hangpa ni jenis pengampu kaki juboq....... ptuiii !

Monday, June 13, 2011

KAK ONE-MIOW-MIOW

0

Bukan main PECAH PERUT Pak Tam bila duk tengok gambak ni, baru sat ni Pak Tam pakat ronda-ronda, tah lagu mana Pak Tam singgah sat kat Blog kawan-kawan, bila tengok VIDEO yang di Download kat salah sorang Blog kawan kita, Pak tam pi tengok lain gambak yang depa taruk tepi. bila Pak Tam tengok VIDEO ni punya Tajuk memang Pelik sungguh. Awat pulak MIOW MIOW, tang mana pulak sangkut tajuk ni dengan muka Kak One, pak Tam Cuba main Sat, tu dia kalau lagu ni pun VIDEO bukan boleh putus Urat Perangkias macam kata apek dalam komen peserta Raja Lawak, tapi URUT KENTUT pun mau putus terus.. ha ha ha ha

Thursday, June 9, 2011

TANDA atau SIFAT Anuwar Berahim bila berBOHONG

0


Bukan susah mana kalau hangpa nak tau lagu mana kita boleh tau dia memang berbuhung. Bukan apa makin lama orang duk perati video atau pi ceremah dia depa pasti tangkap bila dia berbuhung kat Rakyat. Tak susah mana kalu kita nak tau dia duk sembang atau bagi ucapan.
Pak Tam agak lama tak buat posting dalam BLOG, tadi bila pi round2 kat FB dan blog, Pak Tam singgah sat kat BLOG kawan-kawan kita yang lain. Bila singgah mai kat Blog Budak Benteng blogspot (CERITA BLOG BB). Pak Tam pun terus tengok VIDEO pasai Si Anak berahim ni. bila pi kat YOU TUBE pak tam sambung tengok macam-macam kisah Anuwar Berahin yang di download kat You Tube. Tapi bila dah tengok 5 video kisah Anuwar ni, semacam perasan ada yang tak kena, lain sungguh dari macam biasa selalu tengok.

Hangpa perasan tak bila dia kita tau berbuhung, cuba hangpa tengok, dia ni cuba kontrol hidung jangan kembang, lepas tu hangpa tengok dia ni akan gagap dan selalu sebut errr..err..errr semacam komputarler. bila kita tengok video dia Bufering. lagu tu jugak dia ni, macam tegah pikiak apa yang nak kelentong, lepas tu kalau hangpa perasan dia semacam mau tunjuk cukup tenang dan senyum macam berlakon atau nak cover gabra.
MaleH la pAK tAM NAK SEMBANG PANJANG, HANGPA SENDIRI TENGOK LA VIDEO NI. lepas tu hangpa tengok VIDEO lain pasai dia ni, pasti hangpa boleh perasan.

Friday, June 3, 2011

YUSOF HARUN : DS Dr ZAMBRY KADIR & CERITA BURUNG

0

Semalam Pak Tam pi ronda-ronda, cari tajuk atau isu apa yang boleh Pak tam buat Posting, tah lagu mana Pak Tam ternampak satu Tajuk Dr Zambry & Kisah Burung dalam Wall FB Sekupang Dua. Pelik Semacam tajuk lagu tu, terpikiak jugak, awat Sekupang Dua ni melalut, awat tiba-tiba duk guna tajuk lagu ni (Blog Sekupang), Tapi memang lama Pak Tam dah tau Sekupang Dua ni memang lain betui cara dia posting dan tajuk cerita blog dia memang unik. Macam biasa la, Pak Tam akan Baca penuh tulisan dia sebab kalu tak mesti duk teringat pasai isu apa dia ni duk cerita? Apa kaitan Menteri Besak dengan Burung pulak. Memang tak puas hati kalu tak tau cerita penuh Sekupang Dua ni. Dia punya inti ni kadang-kadang macam cerita Hollywood pun ada, macam-macam benda yang kita tak sangka. Kalau setakat tajuk pasai Burung ja baik pi ZOO lagi baik. Kah kah!
Di List Blog-blog lain pulak Pak Tam tengok banyak pulak depa duk cita pasai Akhbar Sinar Harian, Papa Gomo dan bloggers lain pun tak tau apa pasai tiba-tiba sentuh cerita dalam Sinar Harian. Takut jugak Pak Tam tertinggal ISU panas, mana tau kut ada wayang gambak kaler atau video baru baik punya lakon. Memang betui bila habih baca baru Pak Tam paham apa sebenarnya yang Sekupang Dua duk melalut mau kita semoa paham.

Memang betui la dalam penulisan Yusof Harun ni (cerita kat SINAR Harian) buat kita sepatutnya mengimbas balik sejarah hitam di Negeri Perak. Memang berbeza dulu yang cukup huru hara tapi la ni Perak sudah Aman dan Maju jaya. Bukan mai bergolek saja, tapi Dr ZAMBRY KADIR memang betui-betui kuat kerja. Dia mana ada pikiak sapa yang halang atau balun balik kat dia demi memastikan Perak Pulih kembali dan aman. Semacam Sekupang Dua duk kata la, bloggers seangkatan dengan dia pun layak dan kena dengan kisah tulisan Yusof Harun ni. Tu dia, Bangga gila Pak Tam bila Sekupang Dua duk angkat kami, Memang betui. Pak Tam setuju dengan pandangan dia pasai perjuangan MB dan Kami (bloggers). Tu Pasai yang duk buat posting ni, bila tengok dan baca cerita dia walaupun pada mula maleh sungguh. Blog Pak Tam pun punya lama tak keluak cerita baru
Bagi Pemimpin Pulak hangpa la yang patut baca tulisan Yusof Harun ni. Hangpa sedar tak tang mana silap atau tanggung jawab terhadap rakyat yang sepatutnya sudah selesai. Rakyat ada mata dan boleh Pikiak. Patut atau tak, semacam dia sorang-sorang ligan tapi hangpa duk goyang kaki lagi? Pada Perak pulak, di PRU ke 13 nanti jangan duk layan depa ni, jangan duk bagi muka kat depa. Kalau tak tentu pakat bungkus sebab depa punya kerja. Sindiri Mau ingat la hangpa!!!

Pada Sekupang Dua, pak Tam Pinjam Gambak na! Pak Tam mau bagi tau kat hang, Pak tam tetap bersama hangpa semua (PCT) sejengkai pun tak lari. Tapi terangkat jugak penghargaan hang kat kami. Terima Kasih la, tengkiu..tengkiu..tengkiu terangkat jubok Pak Tam kah kah!

Thursday, May 5, 2011

ISK... ISK MEMANG SESUAI DAN BANYAK MAKNA LOGO DAP dengan VIDEO SEKS

0

Salam semua... Pak tam tertarik dengan LOGO DAP yang buat Pak tam bukan main pecah perut tengok LOGO ni, terkejur pun ada! Hangpa tengok LOGO ni yang Pak Tam rasa hangpa pun tau dan sedar semacam ada kaitan dengan VIDEO lucah Si nuwak ni, Memang cukup tepat bila KES video nuwak ni yang satu Tanah Melayu dah tau kegemaran BUATAN CHINA oleh si kaki pelacok ni punya hobi
Mana Pak tam tak keraih Perut lambang serupa benda tu la yang macam kita duk tengok dalam video Haram Jadah buat kerja haram. Logo tu memang cukup tepat semacam barang kelamin yang sedang pakai kondom, ha ha ha ha ha memang betui-betui sesuai dengan Pemimpin besak yang jadi kawan si LOGO kelamin semacam nak bagi tau yang lambang serupa alat buat zina yang kita tengok walaupun jadi sial pada kita bila si haram ni pulak suka sangat dengan hobiTikam sedap amo China nie, Lambang ni sebijik macam belalai Pelakon utama yang beraksi bersama jalang China yang dah habih satu negara duk tengok.
tu dia DAPigs lagi awai tau logo yang menjadi kesukaan Pemimpin Angguk-angguk nie bila depa duk cipta logo semacam alat klamin lelaki yang sama dengan hobi si NUwak. memang depa dah tau awai kot, dan depa punya kerja simpan bukti semacam viseo ni buat si Nuwak Ketak lutuk dan akan angguk dan geleng bila depa duk suruh, kalau melawan pakat depa tunjuk kat semua stock Adengan Ranjang si Nuwak, kalau hangpa tak berapa paham! cuba kongsi cerita kat sini (KLIK ) Baca dan nilaikan betui atau tidak mauk akai

Sunday, April 24, 2011

APA HANGPA INGAT BOB LOKMAN JA ARTIS DALAM DUNIA?

0

Pak tam betui-betui bangga dengan MamaT Khalid, AC Mizal dan isteri bila dep semalam isytihar jadi ahli UMNO diantara 500 pendaftaran terutama golongan pemuda menyertai UMNO. macam ni la bru betoi, depa ni kita memang tau satu malaya cukup kenal dengan nama AC Mizal, Mamat hantu kak Limah dan Emeilda yang satu ketika dahulu menjadi kegilaan muda-mudi.
PAS yang dok junjung Bob Lokman tu macam la depa yang ada ahli artis, setakat bob lokman tu ... tang mana yang buat hangpa kalut dan hingak. macamlah bob ni dapat hapus dosa ahli PAS, Pak Tam nampak depa ni makin kalut. Bob lokman depa buat semacam Ayah pin. bukan setakat itu jer senang jer depa bagi tittle Ustaz, amboi senang sungguh depa nak bagi rasuah, bukan setakat RM jer, tittle pun bagi kalu masuk PAS.
Macamana pun RAKYAT MALAYSIA tentu berbangga terutama macam Mamat Khalid yang kita semua dok tau memang punyai semangat patriotik sampai dalam Filem dia mesti ada India, Cina, singh dan Melayu. apa kata kita dok pakat ramai-ramai mintak Mamat Khalid buat Filem kisah pejuang atau Kisah Bloggers hahaha!



Friday, April 15, 2011

PKR bagi RASUAH kat pengundi.

0

Punya la baik dok cakap pasal Barisan Nasional Rasuah, tang depa ni lagi mangkuk ayun, dok pi bagi kat tuai rumah-rumah panjang kat Sarawak. depa dok buat keja ni lama dah... semua depa beli dengan RM, memang haram jadah sungguh, Video ni bukti depa lagi kuat buat kerja yang HARAM JADAH! moga BN menang di Sarawak.

Saturday, March 12, 2011

BLOGGERS HAPRAK BIN HARAM JADAH tibai duit dan berlakon.!

2


BLOGGERS KENA TAHU ada BLOGGER haram jadah bersama hangpa, Sampai la ni cerita UMB belum habis depa dok kliau-kliau (BISING). bila duk tengok GOMO bising pasal UMB bukan main ramai lagi yang turut buat posting pasal UMB dan menyokong perjuangan Blogger yang depa anggap macam Blogger Nyamuk. Tapi Pak Tam nak Bagitau hangpa pasai antara kawan-kawan blogger nyamuk ni duk ada sekok haram jadah tanpa hangpa sedar.
Bloggers ni juga diantara yang ada nama duk menjerit bukan mai lagi. Duk merata bagitau dia pun angin satu badan dengan isu Bloggers yang UMB anak tirikan. kalu tengok depa-depa ni bukan main lagi macam nak tumbuk pada UMB sebab lupakan Jasa serta lansung tak mau bantu.

MACAM TAK CAYA bila Pak Tam dapat tau Blogger ni baru sat dapat duit dari tokey-tokey dia. hangpa jangan terkejut bila tau berapa yang dia duk gasak. RM 35 ribu dia kaut sorang-sorang bila tiga tokey dia duk perabih sakan sedekah untuk dia, sorang EXCO bagi dia RM 20 ribu, satu lagi bila AMT yang bagi jugak RM10 ribu dan satu lagi tokey lama dia dulu pernah bela blogger ni bagi lagi RM5 dengan hasil kekayaan dia menyamun dulu. La ni duduk diam dan perabih duit samun tujuh keturunan.
Blogger ni dulu pernah duduk dalam satu geng atau kumpulan, disebabkan blog carut dia makin ramai orang suka, bila dah top dia lari dari kawan-kawan dia jadi Lone Ranger pi kaut merata hasil sampai dia lupa asai dia dulu buleh top pasai duduk dlm group ni. ada tokey bayak pi kat dia. Lepas tu sorang lagi pun macam lagu tu, tinggai kawan-kawan lain buat kerja sama macam dia, kawan-kawan tadi depa duk tinggai lagu tu ja, Tarak ingat lansung jasa kawan-kawan sampai sanggup mengaku bukan lagi geng. Lambang yang semua guna pi depa buang sebab nak bagitau depa lagi hebat dan tak layan berkawan dengan geng ni, Masa ni la tokey depa yang kuat menyamun tanggung dia dengan kemewahan.

Bila Pak Tam tengok baru-barau ni depa dah patah balik dan sokong kawan yang dia kencingkan semacam nak kasi tau depa yang dia tu pun sokong blogger nyamok yang dilupakan oleh UMB. kutuk sakan yang UMB lansung tak tulung bloggers nyamuk termasuk dengan kawan dia sekali. bukan sikit-sikit jerit, siap bagitau betapa susah dan miskinya blogger Nyamuk kena tanggung termasuk dia sekali. nak jadi cerita bila depa punya lakunan ni kantoi, pecah lubang bila ada hamba Allah ni tau kerja terkutuk depa pi sound tepat bila tau depa ni bagi hilang kan duit kepoket depa sendiri lansung tak seduit pun depa mau lempak, Tokey Haram dia ni pun adalah diantara bagi hancok bloggers yang ada. duit dari hasil depa bayak dan termasuk Penyamun tarbus ni dia duk gasak dalam diam-diam
Abih tu lagu mana Bloggers nyamok ni nak hidup bila semua duit pi kepoket jenis grapla ni. jenis lagu ni lah yang sebenarnya rosak dan hancurkan bloggers nyamok asai dia sendiri, yang lagi HARAM depa ni kaut sakan punca kawan-kawan lain bergaduh sendiri. Orang tengah hangat duk bertekak pasal bloggers jadi miskin, tapi tak tau depa lah yang buat ramai berpecah. siap belakun macam depa ni pun sama susah padahai dibelakang PENYAMUN BESAR
JADI HANGPA KENA INGAT dalam ramai kawan-kawan yang sepakat rupanya depa lah haram jadah.

Tuesday, March 8, 2011

PAS Green Hornet VS UMNO Aedes, haram jadah DAP!

0

Tengok la betapa Haram Jadah punya DAP yang dok buat iklan lagu ni, dia punya iklan sungguh profesional macam orang yang duk buat kat tv dan panggung wayang, betui haram sungguh duk pelekeh tapi masih kaya duduk di Malaysia tak macam sparing dia, PAS dan PKR jadi pencacai di suruh pi atas jalan tayang muka untuk masuk TV, tak ke haram jadah sungguh, yang pak tam pelik sungguh depa ni pulak sukan sangat jadi BARUA, dapat t-shirt selai bangga kembang hidung dan pungkok menjaja merata. Tu belum lagi depa disuruh pakat gantung gambak teoh kat tengok, pelik sungguh, depa ni lagu mana boleh ikut telunjuk DAP ni.
Tak tau la macamana PAS nak jadikan Hukum HUDUD sedangkan dia yang jadi pencacai dan pak turut haram ni untuk suruh buat kerja, kalu di suruh menungging pun depa sanggup, heran pak tam lagu mana depa ni boleh angguk semacam sampai tak boleh berhenti?

Tuesday, March 1, 2011

PAKATAN ROGOL MAIN WAYANG PERKAUMAN EDAR RISALAH PERKASA

0
Dalam rilek-rilek Pak tam duk round merata wall FB, pak tam ternampak pasai risalah ni, hangpa tengok la apa depa dok buat hasut dan main isu kununnya risalah yang di terbitkan oleh Perkasa yang tunjuk perkauman, siap depa duk tarok lambang perkasa, memang depa dok pedajai kat Perkasa, kalau di ikutkan logiknya, apa pasai bodo sungguh PERKASA pi buat risalah lagu tu, buang duit cetak ja, Buat kerja bodo duk huluk tenguk bagi orang laen pancung! nampak betui depa ni memang plan guna isu risalah ni utk cari undi terutama orang cina, pe'el babi macam ni jugak di sukong oleh PAS yang la ni depa dok panggil PAS Darul Fitnah, pakai akai la sikit kalu nak buhung rakyat, apa depa ingat bodo ka rakyat buleh senang kelentong pi. yang tergelak kat pilihanraya kecil Kerdau dan merlimau jer yang buleh jumpa risalah ni, awat sampai kat orang lain bukan tang orang UMNO, awat sampai kat kaum cina ja? pandai sungguh depa ni buat kerja. lepas tu yang melompat pun depa terutama orang cina, apa yg pak tam tau PKR buat bodo macam tak tau apa cerita, itu mungkin dua-dua tempat pakat dapat kat PAS, macamana depa tak angin, mau satu badan angin pasang keliling badan, tu yang pakat-pakat buat bodo ja

Sebelum tu dalam wall Perak cyber Troopers kami dah bincang pasai risalah ni, amik sepakat pi tanya Sdr Arman (ketua wira perkasa) sapa punya kerja, pagi ni dia dah pun jawab dalam blog dia (klik tang ni), memang ini kerja Anak Haram yang patut kita tuju tang kepala dia, pakat rami-ramai bagi pelempang jepun kat muka dia, Taktik kotoq ni memang depa rancang awai-awai lagi, tapi ada bodonya depa buat lagu nie, adakah kalau org nak belanja buat lagu ni pi taruk logo lagi kat risalah ni, bukan sikit duit depa guna, Pak tam rasa DAP lah yg buat lagu ni sebab PAS punya otak kelas ke 3 tak sampai lagu ni, depa ni setakat jadi pencacai buleh la. kerja kotoq lagu ni bukan perkasa punya hai tapi licin sungguh depa duk susun rancangan bagi orang cina pi undi PAS, apa la PAS pasai nak menang sgt sampai sanggup buat dosa tipu merata, hang tak pikiaq pasai balasan mampoi besok ka? panadai kapiaq ni belakon...... (TENGOK VIDEO KERJA HARAM nie)

Thursday, February 24, 2011

TENGOK SENDIRI VIDEO MINAQ JINGGO PASAI NUAR KAKI JUBOQ

2

Pak Tam pi Batu gajah, pasal dah nampak poster dan kawan-kawan dok bagi tau UMI Hafilda, Gobalakrisnan dan ramai lagi mai buat pendedahan. memang terkejut sungguh dia berani betui buat lagu tu, Pak Tam rasa sebab benda betui dia berani buat statement lagu tu, bukan tu jer, Pak Tam melopong sat bila dia dok habak pasal banyak lagi mangsa kegiatan menjuboq dia termasuk pengakuan drebar dia yang kena suntut ( main belakang) sampai 17 kali. bukantu saja yang buat ramai terkezuzzz bila dia sendiri mengaku ikut depa termasuk si kaki juboq dan Dato' Nalakurapan si tokey Magnum lagumana depa dok amik Samsidar ( bini Azmin) bawak pi bagi tamu kat Si Kaki JUBOQ ni, memang haram jadah betui si nuar ni, patutla takut nak bersumpah dalam masjid, babi betui perangai lagu tu.
Yang paling terkejut bila didedahkan si Azmin cukup haram Jadah, dia memang tau bini dia duk bagi servise kat kaki jubok ni, tak boleh bayangkan lagu mana dia duk balun samsidar, mungkin apa dok ingat main cara gentelman, tapi bila duk pikiak balik Pak Tam geleng kapla macam ada wayang main dalam otak Pak Tam. Rasanya bukan lagu mana laki bini buat keja malam jumaat, tapi rasanya selagi ada lubang dia balun. Rasanya dia balun selagi buleh mana ada lubang, memang haram jadah dia ni, lagu ni PAS dan PKR yang duk angkat sebagai ketua pemimpin dalam Pakatan Rakyat, apa depa ingat Pakatan rakyat parti kai JUBOQ ka?
pada orang PAS hampa pikiaq balik seratus kali, hampa yang angkat KAKI JUBOQ sebagai pemimpin hampa, Si DAP kapiaq harbik jadi sekutu hampa, PKR sebagai abang hampa....... tak rasa salah ka? hampa pi jual maruah bangsa dan paling sedih juai Ugama demi mau kuasa. hangpa tengok sendiri Video minaq ni, hampa pikaiak la sendiri, jangan jadi AJEN SETAN untuk hancokan ISLAM, memang haram jadah kalau tak sedar Lagi.......... piuthhhhhhhhhhh!

Monday, February 14, 2011

KHALID GAGAP TAK TAKUT TUHAN KETAQ LUTUT TERKENCING KAT KUSRIN

2
SIGAGAP nak buat Polis Bantuan sendiri? Nak bagi kerja kat UNIT AMAL yang depa dok kata kununya komando taik kucing la tu. Ini menunjukan betapa la ni Selangor banyak penjenayah, Yand dok demonstrasi atas jalan, yang dia pun dok ikut pasai Isu Air, yang dia dok suruh berdema kat Masjid Negara, yg dia dok menyokong HINDRAF, yang dia dok suruh rakyat ikut fitnah, yang dok bagi segala jenis demo buat pi kat Selangor, rumah urut, rumah Ayam pelacok, lesen judi, tempat judi..... macam-macam lagi la sbb masa tu duk ingat JANJI DAPAT KUASA, jual pun jual la, bukan duit aku, rakyat punya, janji kaya lepaih ni nak bengkrap pun boh pi la...

Selangor bejaya disamsengkan oleh si gagap ni, dulu bukan main ketaq dia kat Kusrin sampai la ni dok tangguh jangan bagi jadi, Sampai la ni belum angkat sumpah. bukan apa mungkin takut banyak kurap dok kat badan boleh nampak, Sepatutnya biak pi la, bagitau rakyat kalau hang betui-betui nak tulung rakyat, biar Kusrin tengok dan habak kat Rakyat lagumana Gagap ni bantu dan tulung Rakyat. tapi bukan pasai tu.... yang betuinya susah sikit nak menyamun, takut ternampak bila bukak baju kot! bukan apa kurap berterabok merata dibadan, pecah tembelang, lagu mana nak cover balik semua cerita menyamun harta rakyat, balak, tanah, ayak dan banyak lagi.
Pak Tam nak pesan kat gagap ni, hang jangan buat peleceh na, tang dunia hang boleh lari, hang boleh bengkrap Selangor dan hang peduli apa pilihanraya nanti sebab hang dah kaya, lagu lama mana hang boleh hidup kat dunia, mampui esok tau la hang. awat busuk perut betul, pakai otak la bila Selangor banyak jenayah, hang jugak yang dok bagi samseng, kaki tarik kereta, bekas banduan yang aktif jadi ketua kampung dan suruh pi rampas semua dewan nak bagi mana yang ada bungkus. la ni tanggung la hang, Selangor hancuk hang buat, judi, pelacuran, jenayah dan macam-macam lagi yang hari-hari Rakyat dok tengok dalam TV dan surat khabar. Pak Tam angin satu badan bila minggu lepaih parking kereta pun kena bayar kat bangla, siap tunjuk surat Kerajaan Negeri tu ptuiihhhh! Haram jadah ikut suka bapak dia cukup senang kutip duit!

Wednesday, February 9, 2011

MISI PIRAMID (MESIR) PENGKHIANAT PUN KERAJAAN TOLONG

0
Pak tam mmg lama ta tulih, tapi bukan main GERAM dengan PAS HARBIK bila depa dok sembunyi tangan dan senggeh sampai cuping telinga dok diam diri macam HARAM JADAH, mana tak nya, bila Pak Tam dok pi Ronda kat FB kawan-kawan pak tam terbaca cerita sahabat kita apa dah jadi kat masa depa duk tulung rakyat keluarkan dari mesiaq. (ketiq tang ni cita dia) kalu tak dapat hangpa pi kat Wall FB antiPKR yang ada gambaq macam kat atas. Dalam cerita tu sahabat kita dok tunjuk gambak Mangkuk Ayun yang menjadi petualang kat pelajar kita di mesir, dia ni la yang jadi petualang dok tulung semua mankuk Ayun yang pi Mesir dok Hasut bagi pelajar kita jadi bodo, simpan dendam kat negara dan bagi betui-betui jadi org yang ta bersyukur dan benci pada Kerajaan yang berjasa pada depa. Macam orang tua dok habak - pi baling taik pada oran yang bagi depa makan, lagu ni punya orang kalau ak insaf lagi, Pak Tam Rasa tak pa kalu kena langgar Lori babi. Mak Bapak pun tak susah dok bela hampa sampai lagu tu berjaya, mak bapak dok harap jadi manusia yang berjasa dan bersyukur, bukan uk depa tapi untuk hangpa, depa tak lama hidup lagi tapi utk bagi hangpa senang, tengok hangpa senang dah buleh tutup mata dengan tenang.

Bila dok baca cerita ni, pak tam teringat ada kisah kat blog Abang kita, Sekupang dua (tapi berjuta kaya dengan JASA dia) yang pernah cita pasal ada mangkuk ayun yang pi kat Mesiaq (MESIR) dok hasut pelajar kita bagi depa buruk anggap, benci kerajaan dan dok ingat macam kat Malaysia cukup Huru Hara penh pi macam-macam rasuah macam depa la yang paling Baik dan penyelamat. (ketiq tang ni pulak cita Abang Sekupang kita). apa yang abg sekupang kita dok cita dalam blog dia masa tu sebab dok ada kawan kita kat sana yang ada masa tu, dia la dok cita apa dah jadi kat sana bila rumbungan Haram Jadah Si Nuar juboq, Badrul, Saifudin dan lain-lain lebai Mangkuk PAS yang betui-betui baik dok peleceh sebijik Parti Ajaran Sesat yang sanggup pi sana semata-mata mau Malaysia Hancok dengan idealogi Bakal Pemimpin yang depa putak bagi jadi Pengkhianat Bangsa yang Pak Tam akan cari depa ni sampai lubang cacin kalau Malaysia kelam kabut atau Huru hara pasai depa punya kerja.

Tak tau la kalu depa tak BERTAUBAT dan tak berSYUKUR lagi. Kalu tak ingat lagi jasa yang Kerajaan sampai nyawa hangpa pun depa dok susah, elok la hangpa ni atas kapai terbang yang terbang yang bawak balik ni bila betui-betui tinggi, tulak ja hangpa kebawah, lagi pun Hangpa pun memang kebai dan susah mampoi, apa yang Haram Jadah dok hasut dan ajar ilmu kat hangpa buleh pakai buat tangkai, hangpa kumat kamit baca selamat aljubri, selamat nik najih, selamat ustaz Lim kit siong memang hampa selamat mendarat, tu dia..... ha ha kat tanah kuboq la...... tak rugi duit kapan, tak susah Mak bapak.
Pak Tam kadang-kadang sedih tengok Bangsa kita lagu tu, itu yang kat luak negeri kat sini pulak oarang dok kelam kabut nak selamatkan nyawa hangpa, barua Kapiaq dok sibuk tabok merata risalah sampai kat masjid-masjid pun depa dok taruk, bukan setakat tu ja, semalam kawan Pak Tam pun dok talipon bagi tau kat Pejabat dia pun depa dok hantaq pi. (ketiq tang ni) Banyak lagi Pejabat kawan dia pun dapat, memang Haram Jadah biak mati kena kilat la hangpa. banyak sungguh kat pejabat yang dapat risalah ni terutama pejabat Kerajaan. dok pi buang duit buat apa! baik bagi anak bini makan, tapi kalau duit Haram tu tak payah la, kesian anak bini jadi mangsa Hangpa, bukan Apa Upah RASUAH yang hangpa dapat (Bloggers Pakatan Rogol) yang di Selangor tu untuk hangpa buat kerja terkutuk ni (Tang ni pun.... dia jugak) nampaknya bukan hasut kat FB tapi la ni dah sampai kat kampung-kampung hangpa dok buat keja, Tanduk setan tang kepala hangpa Pak Tam ingat dah tumbuh panjang se kaki kot!

Macamana pun Tahniah kat semua termasuk Kerajaan Malaysia yang susah payah nak bawak balik nyawa rakyat Malaysia termasuk PENGKHIANAT macam hangpa, tak reti-reti nak pikiak ka! cuba dok ingat apa yang hangpa dah buat! cuba buat Mak Bapak bangga dengan Hangpa dan jadi umat yang bersyukur dengan apa yang hangpa dah dapat! kalu ingat nak jadi Haram Jadah, baik duit yg dok tanggung hangpa bagi kat PakTam dan orang lain..... Hantak Rakyat merasa Haji pun lagi baik dari rugi macam dok BELA BABI! tak buleh jual Haram ..... tapi dok kenyangkan Kapiaq.