Saturday, March 12, 2011

BLOGGERS HAPRAK BIN HARAM JADAH tibai duit dan berlakon.!

2


BLOGGERS KENA TAHU ada BLOGGER haram jadah bersama hangpa, Sampai la ni cerita UMB belum habis depa dok kliau-kliau (BISING). bila duk tengok GOMO bising pasal UMB bukan main ramai lagi yang turut buat posting pasal UMB dan menyokong perjuangan Blogger yang depa anggap macam Blogger Nyamuk. Tapi Pak Tam nak Bagitau hangpa pasai antara kawan-kawan blogger nyamuk ni duk ada sekok haram jadah tanpa hangpa sedar.
Bloggers ni juga diantara yang ada nama duk menjerit bukan mai lagi. Duk merata bagitau dia pun angin satu badan dengan isu Bloggers yang UMB anak tirikan. kalu tengok depa-depa ni bukan main lagi macam nak tumbuk pada UMB sebab lupakan Jasa serta lansung tak mau bantu.

MACAM TAK CAYA bila Pak Tam dapat tau Blogger ni baru sat dapat duit dari tokey-tokey dia. hangpa jangan terkejut bila tau berapa yang dia duk gasak. RM 35 ribu dia kaut sorang-sorang bila tiga tokey dia duk perabih sakan sedekah untuk dia, sorang EXCO bagi dia RM 20 ribu, satu lagi bila AMT yang bagi jugak RM10 ribu dan satu lagi tokey lama dia dulu pernah bela blogger ni bagi lagi RM5 dengan hasil kekayaan dia menyamun dulu. La ni duduk diam dan perabih duit samun tujuh keturunan.
Blogger ni dulu pernah duduk dalam satu geng atau kumpulan, disebabkan blog carut dia makin ramai orang suka, bila dah top dia lari dari kawan-kawan dia jadi Lone Ranger pi kaut merata hasil sampai dia lupa asai dia dulu buleh top pasai duduk dlm group ni. ada tokey bayak pi kat dia. Lepas tu sorang lagi pun macam lagu tu, tinggai kawan-kawan lain buat kerja sama macam dia, kawan-kawan tadi depa duk tinggai lagu tu ja, Tarak ingat lansung jasa kawan-kawan sampai sanggup mengaku bukan lagi geng. Lambang yang semua guna pi depa buang sebab nak bagitau depa lagi hebat dan tak layan berkawan dengan geng ni, Masa ni la tokey depa yang kuat menyamun tanggung dia dengan kemewahan.

Bila Pak Tam tengok baru-barau ni depa dah patah balik dan sokong kawan yang dia kencingkan semacam nak kasi tau depa yang dia tu pun sokong blogger nyamok yang dilupakan oleh UMB. kutuk sakan yang UMB lansung tak tulung bloggers nyamuk termasuk dengan kawan dia sekali. bukan sikit-sikit jerit, siap bagitau betapa susah dan miskinya blogger Nyamuk kena tanggung termasuk dia sekali. nak jadi cerita bila depa punya lakunan ni kantoi, pecah lubang bila ada hamba Allah ni tau kerja terkutuk depa pi sound tepat bila tau depa ni bagi hilang kan duit kepoket depa sendiri lansung tak seduit pun depa mau lempak, Tokey Haram dia ni pun adalah diantara bagi hancok bloggers yang ada. duit dari hasil depa bayak dan termasuk Penyamun tarbus ni dia duk gasak dalam diam-diam
Abih tu lagu mana Bloggers nyamok ni nak hidup bila semua duit pi kepoket jenis grapla ni. jenis lagu ni lah yang sebenarnya rosak dan hancurkan bloggers nyamok asai dia sendiri, yang lagi HARAM depa ni kaut sakan punca kawan-kawan lain bergaduh sendiri. Orang tengah hangat duk bertekak pasal bloggers jadi miskin, tapi tak tau depa lah yang buat ramai berpecah. siap belakun macam depa ni pun sama susah padahai dibelakang PENYAMUN BESAR
JADI HANGPA KENA INGAT dalam ramai kawan-kawan yang sepakat rupanya depa lah haram jadah.

2 Response to BLOGGERS HAPRAK BIN HARAM JADAH tibai duit dan berlakon.!

March 16, 2011 at 4:56 PM

Macam tau je sapa.. hehehe

April 1, 2011 at 6:11 PM

Salam Perjuangan,

Biar betul Pak Tam

Post a Comment