Monday, March 11, 2013

UMB PERAK LEGAKAN SELURUH RAKYAT PERAK! PERAK SUDAH SELAMAT!

1



Akhirnya ketibaan UMB bagai Batalion ATM dan VAT 69 yang tiba dalam misi menyelamatkan Rakyat Sabah, Rakyat Perak begitu bersyukoq dan teramat gumbira dengan kehadiran UMB sebagai HERO bagi negeri Perak. Kehadiran wira negara ni buat semua kalut bulih selesai, Perak dah cukup selamat dan pastinya kemenangan Perak di PRU 13 akan datang tidak bulih disangkal dengan kehebatan UMB juga menjadi punca utama kemenangan Perak

UMB selama ini merupakan wira yang menyelamatkan pelbagai isu dinegeri perak sebelum ini, depa bukan setakat komando perang siber tapi penyelamat yang tak bulih kita sangkal jasa mereka, sebelum ni Pak Tam dibagitau depa ni pantas selesai pelbagai serangan isu sepanjang Perak dapat memerintah semula dari pakatan rakyat selama 11 bulan sebelumnya.

Banyak isu yang depa tulung bantu, ternyata depalah yang bertungkus lumus kembalikan Perak ke BN semula, antara isu yang depa pernah selesaikan seperti, Isu Vale, isu sidang Dun yang dihuru harakan pembangkang, isu rumah perak, isu anchak, isu balak, isu Zambry Hitam metalik, Isu nizar menulak kerajaan islam, isu YBU, isu long suit nga, isu ngeh menghina islam di laman tweeter, isu nizar meroyan dikampar, isu perak didarul kartunkan oleh PAS, isu siva dihalau speaker gila, isu depa buat gila masa sidang dun, isu belanjawan negeri perak, isu tahun melawat perak, isu kerajaan perak yang dituduh beri konsesi balak, isu kereta camry, isu-isu nizar pembohong bersiri dan paling terbaru isu beri tanah 10, 500 ekar tanah kepada nga dan banyak lagi yang Pak Tam tak bulih nak cerita kat hangpa, pakat esuk pun belum bulih habis kalu mau cerita kat hangpa, pendek kata depa dah cukup berjasa kat perak

Kalu lagu ni punya hebat, rakyat negeri perak jangan duk hingaq lagi, Perak sudah bulih lega dan tidoq lena dengan kehadiran depa yang tentu menjamin kemenagan BN di PRU 13 nanti, hangpa jangan duk peleceh tak tentu pasai,depa ni dilatih cukup mahir dalam perang maya atau siber. Bukan setakat perang siber depa ni lengkap dengan pelbagai senjata maya yang terkini dan moden, jangan buat pasai nanti hangpa dapat free kena hack baru hangpa tau langgit tinggi rendah.

Kepada kumpulan pembangkang macam perak kite, perak daily, kumpulan bloggers PAS Parlimen, blogger pakatan rakyat dah tentu tak bulih tidoq lena, padan muka hangpa! Baru hangpa tau siapa lagi yang paling hebat, kah kah kah.

Pada bloggers yang depa duk kata nyamuk ka, jalanan ka atau macam-macam lagi tak payah lah hangpa duk risau pasai serangan siber lagi, hangpa dah bulih duk rilek na! Pak Tam bagi cadangan kat hangpa semua, eluk la hang oa berihat, kalau pun tak mau blog yang hangpa ada la ni pakt pi buat blog juai kain, juai pingan mangkuk, baju, e cigarrate, ubat kuat, juai keta 2nd hand, juai talipon bimbit atau apa-apa yang hangpa ingat bulih masyukkkkkk.

Akhirnya Pak Tam nak ucap tahniah kat UMB, elok a kita iringi depa dengan lagu.. Lupa la pulak tap i  yang senikata.  duk sebut inilah barisan kita, yg ikhlas berjuang......... Semangat betui Pak Tam, Gumbira sungguh.

1 Response to UMB PERAK LEGAKAN SELURUH RAKYAT PERAK! PERAK SUDAH SELAMAT!

March 11, 2013 at 6:52 PM

Terbaik Pak Tam

Post a Comment