Thursday, May 2, 2013

KECIK LAGU NIE PUN DAH PANDAI MEMBUHUNG? CALON PKR TAMBUN MEMANG HARAM JADAH!

1
Pak tam baru sat nie dapat maklumat dari kawan pak tam pasai adalah sekoq betina nie yang baru nak mula mengundi dilantik sebagai calon, calon tu pulak yang kita tau memang maut atau KO, kalu dia mau mimpi jadi YB pakat betangan la sepanjang hidup! Hingguih meleleh tu pakat kesat dulu.

Apa yang pak tam tau dia ni pulak dok buat keja bodo pi tampai banner kununnya akan ada perbahasan antara dia dengan YBMK II Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah. Yang dia buat tu pasai nak popular sebab kita tau tak kan jadi kalu dia tak mintak kelulusan yang diperlukan, jaminan keselamatan, permit dan pelbagai lagi untuk adakan ceramah atau debat antara dia dan YBMK II ni, sebab itula dia duk berani buat banner kunun nak adakan debat sedangkan YBMK II pun tak tahu menahu pasai ni

Jadi kalu hari ni YBMK II nie tak hadir hari nie dia akan kata Husni takut, sedangkan kalau ikut undang-undang memang la patut Husni ak patut hadir sebaliknya kalau dia hadir dia akan disabitkan penglibatannya sebagai melanggar undang-undang kerana hadir di perhimpunan haram seperti ini

Memang kurang ajaq betuna sekoq nie, takat plan budak- budak buat kecoh nie rakayat dah tau sangat perangai hangpa, memang depa tau betapa kurang hajaqnya depa nie, baru nak mengundi pun dah bulih jadi calon, silap-silap mengundi pun tak tau lagu mana, nampaknya PKR cukup takut dengan Parlimen Tambun sampai letak calon hentam kromo kat sini, apa la yang depa bagi kat budak yang hingus meleleh nie... Nampak sangat takut depa ni bungkus kalu akan bagi alasan yang calon muda lagi dan banyak peluang lagi, bertanding hanya untuk memberikan dia pengalaman walau pun sebenaq nya depa tau tak kan menang di tambun di PRU 13 kali nie, lagi pun hangpa ingat nua ada masa pikiaq pasai calon ka? Jangan mimpi la brader!

1 Response to KECIK LAGU NIE PUN DAH PANDAI MEMBUHUNG? CALON PKR TAMBUN MEMANG HARAM JADAH!

May 2, 2013 at 12:59 PM

budak setahun jagung meh berdebat ngn aku dulu..nak lawan dato seri pulak..ukur baju badan sendiri la betine..puuii

Post a Comment