Monday, March 29, 2010

ANGIN SATU BADAN BILA HAPRAK TAK DAK PIKIAK KEHENDAK RAKYAT!

2
Ini satu kes yang buat Pak Tam Angin Satu Badan! bila mai Sidang Dun lagi kuat depa buat perangai Haprak! Siva dok buat Aouta lagi...... dia dok merapu kunonnya Dia sebagai speaker asai (sah). Bukan tu saja siap dia habak Adun BN pun dah dok ada beberapa lagi yang balas surat dia dok ajak Depa mai sidang esok lagi dok buat karut dia habak ada yang sampai balas tanda hadir kat sigila ni.

Awat dia ni, tang mana hang ni tak betul, tak habis-habis dok buat film tamil! Hang jangan dok buat Karut lagi, aku pun rakyat, mestila aku nak dengak hangpa dok jelas pasal hak rakyat bukan aku nak tengok gelagat hangpa dok macam siamang, ungka atau kera dok tunjuk samseng lompat atas meja. sakit hati aku! tak da sapa mau hangpa main wayang macam magik boleh bertukar jadi binatang. kalau lagu ni baik hangpa pi kerja kat zoo, pi la dok tang mana kandang yang hang suka, lai elok hang pi join dengan rimau.

Ingat kali ni punya Sidang lebih aman dan paling pentng aku dan rakyat nak dengar cerita pasal negeri Perak, bukan melalut macam hangpa dok buat wayang atau zoo. kalau lagu ni aku ingat memang patut hangpa semua buar je DUN hangpa semua! lagi pun memang hangpa nak sangat bubar DUN. pak Tam cukup setuju cadangan hangpa, 100% sokong cadangan hangpa bubar dun. elk sangat agi cepat lagi baguih. biar rakyat yang tentuan pilihan depa sendiri. lagipun memang betui Rakyat mau pemimpin yang boleh berkerja untuk rakyat..... bukan burok laku dan lagipun hangpa bukan jadi pemimpin rakyat tapi jadi berok atau siamang dok melompat-lompat dalam dewan

Rakyat mau tau la apa yang hangpa dok bagunkan kawasan ADUN hangpa dan bela nasib rakyat. jadi elok la jadi pemimpin kepada rakyat dan bukan jadi binatang tanpa pikiak apa yang rakyat mau bila dewan dijadikan ZOO!

2 Response to ANGIN SATU BADAN BILA HAPRAK TAK DAK PIKIAK KEHENDAK RAKYAT!

March 29, 2010 at 7:29 PM

betol aku setuju! pakt ramai-ramai bawak family pegi tengok ZOO kat sidang Dun, lagipun FREE tak perlu bayar

March 30, 2010 at 11:38 AM

kehkehkeh... sabar Pak Tam! Sabar!

Depa tu semuanya lupa nak ambik ubat. Tu pasai gila meroyannya tak abis-abis. Tapi elok sikit la kelaku bila dah makin ramai yang keluar dari PKR.

Idham Lin yang berserban PAS tapi berhati DAP pun, nampaknya tak berapa garang dah... Kita tengok esok pulak, depa nak balik ke kelakuan asal atau depa benar-benar nak undi dari rakyat Perak untuk pilihanraya umum ke-13.

Post a Comment