Friday, October 15, 2010

SENYAP PAK TAM TURUT PROTES BERLAMBAK LAGI HARAM JADAH YG DOK MENYAMUN

2
Bukan aku BESAK kepala tapi kalau dah perangai HARAM JADAH yang la ni dok bagi mati Blogger-blogger yang berjuang demi kembalikan negeri PERAK, ini apa cerita? dengak cita dari blog sekupang (klik sini) Pak Tam terus angin satu badan. dah la hangpa dok menyamun lepas tu hangpa macam nak bagi mampoi orang-orang yang angkat hangpa sampai la ni dok senang, habih tu yang berlambak dok menganga ni hangpa dok bagi telan racun supaya hangpa senang sikit bila semua blogger-blogger yang ada di perak ni mampos! Pak Tam memang tau cerita lagu ni memang dah dari mula lagi, memang hangpa CELAKA tunggu sumpah orang biak hangpa mampoi kena gelek lori. Ada akai ka? yang berlambak pegawai dok tang atas tu hangpa dok buat apa? kalau lagi macam ni hangpa tau la nasib hangpa dok tang mana nanti, bukan lama mana sangat nak Pilihan Raya Umum 13, hangpa tau la nasib hangpa nanti, kalau lagu ni punya perangai elok sangat jangan bagi hidup lagi manusia HARAM JADAH macam ni.


bagi sekupang pulak, hang jangan takut, pak tam tak tara mana, tapi kalau dah lagu ni cerita ni, pak tam nak bagi tau kat hang, hang taruk nama pak tam dok dalam geng hang, anytime brader, jom kita pi hayun kat semua HARAM JADAH yang dok gelak la ni sambil dok main telok depa, hangpa semua jaga, tau la nanti langit tinggi rendah, perangai tak senonoh hangpa ni any time dapat pembalasan, hangpa tunggu!


PAK TAM IKRAR IKUT HANGPA, SENYAP PASAI PROTES KERJA HARAM-JADAH YANG DOK MENYAMUN DAN BUNUH KAWAN-KAWAN LAIN


SENYAP. SENYAP, SENYAP....... PROTES KERJA HARAM JADAH!

2 Response to SENYAP PAK TAM TURUT PROTES BERLAMBAK LAGI HARAM JADAH YG DOK MENYAMUN

October 22, 2010 at 12:44 PM

Salam saudara TC,
Setiap kali serangan dan dugaan hasil Fitnah nampaknya menjdikan kita semakin Akrab, teman mengucapkan terima kasih keatas kepercayaan sdr dan rakan-rakan lain yg cukup memahami pekara yg sebenar, apa yang mahu teman katakan disini ianya bukan sekadar fitnah tetapi serupa ada usaha menguburkan semua blogger yang mungkin menjadi penyebab Penyamun resah selagi ada kita bernyawa.

insyallah... usha semua terletak ukuwah antara kita, teman percaya dengan semangat juang sahabat-sahabat semua kerana sepanjang perjalanan kita bersama bukan mencari harta seperti penyamun-penyamun HARAM JADAH pemgkhianat bangsa ini, semua cukup faham dengan kehidupan kita mungkin tak sekaya mereka tetapi kaya dengan semangat perjuangan yg penyamun-penyamun ini ada,

Kita akan titik mereka ini walau dimana sembunyinya mereka, kita pastikan palit najis ini tidak akan terlekat kepada perjuangan kita, serta menjadi penyebab PEMIMPIN bertambah rosak, Percayalah rosaknya PEMIMPIN dan Kedaulatan berpunca merekalah yg Haram Jadah.

Hari ini saya sudah ada saudara berpalit darah, rasanya tak perlulah ada yang akan datang kononnya berjanji membantu dek kerana jasa kita, sebab semuanya hadir dan pulang bagi tau boss dia yg telah selesai segala urusan dengan blogger dan masa yang sama memenuhi poket mereka sendiri,

Terima kasih atas kepercayaan kalian, Jika teman masih diperlukan teman akan tetap bersama kalian, insyallah, kita akan leraikan satu persatu segala kepincangan yg tidak di sedari selama ini.

Allahuakbar!!!

October 22, 2010 at 12:48 PM
This comment has been removed by the author.

Post a Comment