Friday, December 10, 2010


Sengaja dok buat peleceh atau sengaja nak tunjuk hang tera? Lagu mana boleh sala eja nama Isteri Perdana Menteri tu? punyala spoil banner pulak mai dari MB (kunon la), mata hang taruk tang mana? terkejiut pak tam bila tengok FACEBOOK Sekupang 2

Pak Tam rasa lega bila abang kita dok menyalak JOM AMOK! memang patutla ABANG kita ni, kita bagi sokong, kalau ikut berlambak Bloggers yang la ni dok buat cerita pasai dah kena bayak, yang pak tam paling angin satu badan tang 2 ekok blogger haram jadah ni, dulu depa ni la paling bising sikit punya pasai, tarikh banner Ucapan Raya Haji oleh DS Dr Zambry Kadir selaku MB Perak, kecik punya hal depa dok melalak tak tentu pasai! awat tu, tang mana hang sakit, kut sekali hangpa dah ada orang bayak, pakai otak sikit la, buat kerja tu jangan sampai dok pelaga sesama melayu, hangpa tu bangsa apa? pasai tembolak hangpa sanggup. busuk punya kaki. Apa yang pak tam maksudkan bila depa ni semacam dok kutuk orang ikut suka hati depa. taula hangpa ada tokey! bukan saja dok labun hangpa pi tengok kat blogger dua ekok Haram Jadah ni taipingmali & parpukari. bila tang kali ni depa dok diam pulak, awat tokeh hangpa ka?


Pak tam dok ikut juga depa punya hai, tambah-tambah simamak parpu tu, bukan main ligat dok menyalak kat orang, la ni dok kecut macam tikuih mondok. sepanjang jalan pak tam dok tengok merata dok ada poster YB kita, cantik lagi, awat tak buat macam tu? kasi pelawa la sikit, ni aPak tam dok tengok miskin betui banner yang dok ada gambak MB kita, awat jadi lagu tu? siapa lagi besak, kasi hormatla sikit dengan MB kita yang dok kuat KERJA, ni hangpa dok bagi angin satu badan macam hang punya majlis, awat nak mintak menteri ka? bodo punya kerja tarak pakai akai! Eja nama pun tak betui, mana belajak? lagu mana jadi Rosnah Mansor? kot hangpa saja dok peleceh kot.

Macamana pun pak tam puji PM Kita, dia punya ligan dari pagi di Putrajaya lepas tu pi Kedah dan sempat sat kat POS RAYA, Majlis meriah betui, macam tu la kalau YB nak buat jasa kat rakyat, buat kerja, jangan mengampu. Pak tam temgok macam nak lobi semacam ja, dok beringat lain kali hangpa tu sapa, MB dok tang mana?

2 Response to

December 12, 2010 at 12:07 AM

Salam persahabatan bro, saja menjengah sahabat disini. Teruskan perjuangan...~ bh

December 13, 2010 at 10:10 AM

salam Bro!
insyallah harapan kita agar besama dalam satu saf perjuangan!
DAULAT TUANKU! HIDUP MELAYU!

Post a Comment