Wednesday, February 29, 2012

BERSARA CEPAT SEBELUM ANAK BINI HANG PUN DAPAT MALU

2

Baru sat ni tadi Pak tam sembang dengan sekupang dalam talipon, Asai nak tanya pasai PCT (PERAK CYBER TROOPERS) yang Pak Tam dengaq habak depa nak launching PCT bulan nie, bukan apa Pak Tam seharindua ni memang tak dapat selalu dengan depa, nampaknya memang depa ni betui-betui keja kuat, apa yang sekupang duk sembang tadi nampaknya Pak Tam tabik hurmat kat depa, Pak Tam doakan depa berjaya, apapun Pak Tam yakin dengan keupayaan depa, bukan semua duk ada lagu ni punya hati Pak Tam mau jadi orang pertama ucap tahniah kat hangpa Taniah PCT hangpa tengukla nanti, tunggu la bila depa launch nanti pasti gempak!

Bila Pak Tam sembang pasai isu terkini tadi dgn sekupang, nyata memang Pak Tam tertarik dengan pandangan serta cerita kawan-kawan PCT hangat pasai Ostaz Badrul yang la ni kecoh semua blog duk suruh dia pakat berenti terus dari politik sebab dia tu senangkalau duk maki orang, kalau salah bini orang tu dianla paling kacau usik laki dia suruh letak jawatan, apa lagi kalu dia tau ada sikit jer yang bulih dia duk kaitkan habih satu malaya dia akan tundin kat laki atau bini mangsa, merata ceramah dia duk maki orang tu, lagu ni yang kita duk panggil dia Ostaz! Hati punya busuk lebih dari yahudi apa barang kita mau panggil dia Ostaz

Pak Tam macam bloggers PCT lain selalunya akan borak pasai satu-satu isu, lepaih tu kebiasaan nya apa yang selalu duk bincang pasai topik tu mesti meletup, nampaknya memang macamkami jangka memang betui merata depa duk sembang pasai Ostad konseling bini orang 3 pagi ni jadi isu paling hangat dalam blog-blog masa ni, kita dengaq depa ada gambaq bukti dia kat sana, tu dia..... Ambik hang mana lagi hang mau kelentong?

Dalam you tube Ostaz ni bukan main lagi cakap dengan berhemah, tak macam lagu mana dia duk maki orang lain sesuka bapak dia masa ceramah, lembut sungguh macam pijak semut tak mampui, kita tunggu ja betui ka dia nak letak jawatan pasai sayangkan PKR kunun, kalau setakat macam tu punya ayat, jangan mimpila dia mau, tapi la ni kalu keluaq gambaq bukti yang diantengah buat konseling pukui 3 pagi tu baru dia ada akai, baru dia tau langit tinggi rendah, memang padan muka hang!

Kita pakat tunggu nanti, kita tenguk dia ni mau ka tak letak jawatan ataudia ada pikiaq anak-anak dan bini-bini dia mau dapat malu kalu nanti depa duk tanyang gambaq dia?

2 Response to BERSARA CEPAT SEBELUM ANAK BINI HANG PUN DAPAT MALU

March 7, 2012 at 3:36 AM

Homo cun tak malu mengaku suka bontot.Orang tu malu sebab tu bersama bini orang pukul 3 pagi di tempat tertutup.

March 7, 2012 at 7:05 PM

Biaq pi la... Kalu Hasan Ali pi merata TUNJUK diri demi menyelamatkan AKIDAH tapi Ostad ni lagi hebat pi merata TUNJUK Muka hero HEBAT dengan BINI orang, Tak TU MLu sungguh!

Post a Comment