Sunday, April 14, 2013

TAK CUKUP JELAS LAGI KA? BUKAN SETAKAT MUKA, KAPLA TOYA PUN CLEAR.

2


 

Tudia, nalarekek.. Bukan saja muka yang cukup jelas, suara dia yang kita bulih dengaq cukup clear, bukan takat tu ja, kali ni gambaq penuh full colour lagi. Bukan takat muka tapi kepala bana dia pun memang bulih nampak besaq mana.

La ni depa peduli apa, depa pi ligan Cina Doll ka, Siam ka, Bini orang ka, Laki orang ka, budak bancuh kopi ka, tunjuk pe£1@k dlm Facebook, aiskrim perasa AZ mint dan macam-macam lagi lah yang depa duk buat tapi tarak sapa bulih kata salah dan dosa, lagi la kita duk peringat kat depa , lagi tu la depa pakat tuduh UMNO yang rancang dan buat video depa  yang hebat Seks Kamasutra yang berversetile. Depa duk lungguk semua salah kat UMNO, Awat jadi lagi tu? Depa yang sedap tang buruk boh pi kat UMNO

Kut dulu depa duk kata kita pembuhung, gambaq tak sama la, perut tak buncit la, gambaq tak da colour la, pelakun upahan la, kembaq seiras la, orang tua mana bulih menutuh la dan macam - macam lagi depa duk bagi alasan yang WAJIB percaya kencing depa ni, elok lagi kalu telan kencing aljubri ni, bukan apa senang sikit depa kontrol dan babikan rakyat.

Tak kira lah bini orang atau pun laki orang depa tutuh semacam, lansung depa tak takut buat pekara lagu ni, lagi pun Ularmak Depa akan keluaq fatwa kalu depa dah terkantoi dengan kerja haram jadah depa. La ni depa duk ikut sunnah Rasulullah saw cuma pada pakaian ja tapi duk buat kerja Haram Jadah pi fitnah, caci, maki malah sampai syaiton pun pelik lagu mana depa lagi kuat dan hebat dari dia?

Apa yang hangpa buat sekalipun hangpa jangan lupa rakyat tak bodoh macam lembu bulih cucuk hidung pi tambat merata. Tuhan tu maha mendengar dan menjadikan apa dia suka, tu dia bila cerita pasai ugama bukan main lagi, bila ceramah pulak bukan main lagi duk tuduh UMNO macam-macam, ambik Hang!!!!!! la ni bukan kata video hitam putih, kali nie cukup real bulih tengok sapa yang sebenarnya dalam video ni, ada warna, ada sora, ada siap sembang lai,ada nampak dia bagi duit kat betin tu, 

HANGPA INGAT RAKYAT BOLIH DIBDODOKAN? SILAP LA KUT KAWAN-KAWAN YANG HANGPA DUK LEMBUKAN MERATA TU BULIH LA HANGPA KUDAKAN DEPA TAPI RAKYAT TAK SEBODOH YANG HANGPA ANGGAP...... TUNGGU LA SELESAI PRU BARU HANGP TAU SAPA YANH SEBAQNYA RAKYAT AKAN PILIH!

2 Response to TAK CUKUP JELAS LAGI KA? BUKAN SETAKAT MUKA, KAPLA TOYA PUN CLEAR.

April 14, 2013 at 8:37 AM

Betul depa sedap-sedap menutuh bila kantoi salahkan UMNO. UMNO/BN tak da masa nak kawal fuckatan punya 'barang'.

April 14, 2013 at 9:42 AM

ada kawan kata yang Stopa izinkan rakaman dibuat.... itu lagi JANTAN!!!

Post a Comment