Tuesday, April 9, 2013

HAMPIR PASTI SEKUPANG AKAN LAWAN PENYAMUN?

0

Gempar !!! Satu Rombongan Misi Merisik Bloggers Sekupang Dua Supaya Bertanding PRU 13 !!!

Info yang terbaru Anak Jati Malaya terima tadi,teman ada dapat info mengatakan ada satu rombongan mengatakan mereka telah datang menghadirkan untuk Bertemu Bloggers Sekupang dua untuk memujuk supaya beliau bertanding menentang Ko Ming di Kerusi yang di pertandingkannya

Menurut Info lagi,dipercayai sehingga jam Ini ,Sekupang dua masih belum memberi respon tentag desakkan tetapi rakan bloggers yang lain terus mendesak agar Bloggers Sekupang Dua Bertangding untuk melawan Ko Ming 

DIdalam pertemuan sulit yang berlangsung selama 30 minit itu,rombongan yang hadir mendesak agar bloggers Sekupang Dua bertanding melawan Ko Meng .

Bloggers yang lain didalam rombongan sebentar tadi sanggup membantu Bloggers Sekupang Dua didalam jelajahnya untuk melawan musuh .

Dikhabarkan Bloggers Sekupang Dua bersetuju untuk berentap tetapi sehingga saat ini masih samar-samar lagi keputusannya untuk bertanding PRU 13. 

Apa-apa pon yang terjadi bloggers PCT akan sentiasa memberi sokongan Pada Blogger Sekupang Dua untuk bertanding menentang Nga Ko Ming .

No Response to "HAMPIR PASTI SEKUPANG AKAN LAWAN PENYAMUN?"

Post a Comment