Monday, April 8, 2013

TU DIA DAJAI SUNGGUH PAS, SAMSENG TAIK KUCIN

0

Difahamkan sekumpulan samseng Pas yang diketuai oleh Ali Hussain iaitu Ketua Pas Cawangan Sungai Rokam telah datang dengan muka haramjadah ke bilik gerakan Pekan Razaki dan menuduh kononnya BN membuang bendera Pas.

Ali Bin Hussain juga mengugut akan membakar bilik gerakan Barisan Nasional Pekan Razaki kononnya jika bendera Pas yang hilang tidak dipulangkan.

Satu Laporan polis telah dibuat oleh ketua PDM Barisan Nasional Pekan Razaki bagi mengelakan sesuatu yang tidak diingini berlaku.

Sebelum ini lebih 100 bendera Barisan Nasional dibuang oleh samseng Pas tetapi pihak BN tidak pun mengugut membakar mana-mana bilik gerakan Pas seperti yang Pas Sungai Rokam lakukan.

Walaubagaimana pun pihak polis menyiasat kehilangan hanya dua helai bendera Pas, kalau-kalau puak Pas sendiri yang melakukannya dan dengan sengaja menuduh jentera Barisan Nasional melakukannya.


Sejak akhir-akhir ini Pas dikawasan N43 Dun Sungai Rapat agak terdesak apabila ceramah mereka hanya dipenuhi dengan syaitan, Iblis dan orang bunian sahaja manakala penduduk sudah naik muak sejak mereka membantah pembinaan Sekolah Agama Rakyat di Taman Desa Aman.

Umat Islam sudah naik muak dengan penipuan Pas yang masih bermain hukum hudud dan melaksanakan negara Islam akan dilaksanakan jika Pas dan cina DAP berjaya menakluki Putrajaya.

Disebabkan itu Pas kini terpaksa jadi samseng untuk mengugut jentera BN agar jentera BN takut dengan mereka.

Sebagai keselamatan Briged Aman seramai 100 orang akan ditempatkan dikawasan yang diugut akan dibakar oleh Ali Hussain iaitu ketua cicak mengkarung Pas Sungai Rokam.

Pihak Polis juga memantau rumah Ali Hussain bagi menjamin keselamatan orang lain.

No Response to "TU DIA DAJAI SUNGGUH PAS, SAMSENG TAIK KUCIN"

Post a Comment