Wednesday, March 7, 2012

TAHNIAH PCT! DIVESYEN PERANG UNTUK TROOPERS MAYA

1

Tu dia bila Pak Tam baru sat ni terbaca pasai PCT di Blog sahabat Pak Tam ( KLIK TENGUK TANG NI)! Biak pi depa duk mengamuk dan jadi tentera siber yang menentang segala taburan fitnah pembangkang. Depa tentu ketaq dengan kehadiran tentera ni ( PCT) yang terdiri daripada Bloggers dan Face bookers yang la ni dah jadi trend orang muda untuk dapat maklumat yang ada kalanya memang depa selalu ambik kesempatan akan putaq selagi buleh. Jadi PCT bakal menjadi sumber sebenar buleh Rakyat atau pelayar internet dalam blog maupun facebook mendapat penjelasan atau kisah sebenar

Pak Tam cukup bangga dengan kumpulan perang siber ni, sebagai salah seorang face bookers dan bloggers jugak Pak Tam janji akan terus sokong hangpa. Insya Allah apa yang mampu Pak Tam akan cuba bantu, kalau tak boleh bantu hangpa pasai modai Pak Tam bagi tangan dua belah tulung buat keja untuk PCT.

Pada orang-orang besak yang buleh bantu, Pak Tam harap dapat lah hangpa pi tulung depa ni, keja depa ni memang secara sukarela dan perjuangan depa pasai sayangkan keamanan dan kemakmuran yang ada dikekalkan, apa sekalipun Pak Tam menyeru pada pemimpin pi la bantu depa ni, hangpa bukan rugi apa pun, lagipun memang patut la depa ni kita bantu!

Pak Tam nak ucap tahniah la kat hangpa- hangpa semua, kalau lagu ni la kita duk pikiaq pasai Agama, Bangsa dan tanah ayak, Bumi Malaysia pasti aman selamanya, boh pi kat yang dik pikiaq pasai mau untung atau ambik kesempatan, pada yang duk pikiaq tembuluk hangpa saja, Pak Tam pakat boh pi senarai sapa sepatutnya WINNING CANDIDATE macam yang rakyat mau, lagu ni ja ajaq sikit kat depa yang kurang ajaq dan tak menepati kehendak rakyat, bukan apa pasai tak kan kita mau buat silap lagi, sapa yang akan tanggung nanti, hik hik hik jangan hangpa duk pedajai taruk Pak Tam sebagai Calon pulak sudah... Tok sah ambik hati, Pak Tam bergurau ja!

PAK TAM DOAKAN HANGPA BERJAYA DENGAN RANCANGAN IKHLAS HANGPA DEMI PERJUANGAN MENENTANG PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA! HIDUP PCT...... MOGA HANGPA BERSATU DAN DUDUK DALAM SATU SAF PEJUANG SIBER, INSYA ALLAH PAK TAM SENTIASA DOAKAN NAWAITU BAIK HANGPA TU

1 Response to TAHNIAH PCT! DIVESYEN PERANG UNTUK TROOPERS MAYA

March 10, 2012 at 8:33 AM

Salam Perjuangan...sya ingin memohon link tuan...sya telahpun linkkan blog tuan di blog sya...terima kasih..
wwww.melakapost.blogspot.com

Post a Comment