Wednesday, March 14, 2012

TU DIA BAPAK YAHUDI MALAYA!!!!!!

1

Pak Tam Tak terkejut bila terpampang pendedahan kat TV3 semalam oleh BN Selangor siapa dia yang haram jadah sebenaq Kapla Yahudi, Bukan tuja tapi depa duk dedah jugak penyaluran dana dan ajak pi lagu mana boleh tawan negara Malaysia, hangpa bukan tak tau busuk perut Yahudi ni, selagi depa buka mata selagi tu umat Islam kalau boleh mampus depan mata depa

Baru sat tadi Pak Tam pi pusin blog ke blog, depa duk cerita pasal sipenjuboq ni yang memang ada hubungan dengan Israel Yahudi ni bertujuan menawam negara kita (klik), yang pelik sungguh orang PAS ini tak mau pikiaq ka lagu mana busuk perut si jubri ni, pi ikut terus ja apa yang dia suruh, hanpa tak pikiaq ka klau dalam UMNO pun urang tak mau dia, yan hang pa pi kutip angkat jadi KING lagi macam haram Jadah, lepas tu pi merapu merata kata Pakatan Rakyat akan menang dan memerintah Malaysia. Hangpa tau la nanti bila depa dapat negara hangpa pakat jadi balaci atau barua depa ja, itupun ikut nasib silap-silap hangpa pakat bungkus terus dan jadi pesalah negara kerana hangpa la penyebab negara huru hara, macam lagu mana di Somalia, jenis macam ni depa pi cari sampai lubang cacing

Pada pakatan Rakyat tulung pi tanya Anuwar betui atau tidak, lagi pun bila hangpa dapat duit tarak ingat mau tanya ka mana mai ini duit? Janagan duk berlakun setiap kali ceramah pi usung bundut merata mintak sumbangan kununnya untuk bantu Pakatan Rakyat menang dalam PRU 13, bukan urang tak tau yang hangpa sapu semua, yang untung tukang ceramah, tuan rumah dengan ranting hangpa duk perabih duit, bila masa hangpa simpan untuk PRU13 kunun

la ni memang hangpa tak sedaq yang hangpa duk ikiut KITAB YAHUDI cipaan KAR dan NED yang la ni anuwar duk pakai jadikan hangpa lembu dia ikut merata dengan cucuk hidung. bukan tu ja hangpa lupa duit yang disalurkan dari AJC (American Jewish Committee) tu hangpa makan ibarat minum darah umat Islam sedara hangpa sendiri.

Pi jadi Jantan, Suruh Si Gila Punggoq tu DECLARE apa yang BN ada bukti pasai kaitan dia dengan Yahudi, lagipun dia awai-awai dah cabut luar negara, esuk hangpa tenguk la, ada lagi yang dia mengarut....... memang Haram Jadah biaq berteloq sikit kasi si gila pungkoq mengaku dan buktikan pada BN Selangor kalau betui depa ni buat cerita, hangpa ingat depa saja buat cerita kalau tak ada BUKTI sapa mau serah kepala?

1 Response to TU DIA BAPAK YAHUDI MALAYA!!!!!!

March 14, 2012 at 6:10 PM

dah tau anu'war macam 2, awatnya dok ikut pungkok dia..semua dah tau perangai dia,,kalu perintah Malaysia dah tentu macam usa sama rata, sama rasa..

Post a Comment