Saturday, March 9, 2013

AWAT LAGU NI?

1
Lama Pak tam tak menulis, sibuk sikit, tapi duk perati cerita pasai Lahat Datu dan semporna yang la ni kecoh pasal pengganas yang membunuh anggota VAT 69, bertambah buruk bila sudah ada pendedahan yang menunjukan betapa ada yang terlibat merancang untuk huru harakan Negeri Sabah yang kita duk tau kubu kuat kepada kerajaan Barisan Nasional dan lebih masuk akai lagi bila Sabah yang sebenarnya ancaman kepada Pakatan Rakyat kerana gagal ditawan memihak kepada Parti Kencin Rakyat ni

Tapi dalam syok pak Tam ikuti kisah kawan-kawan lama tu, pak Tam terkejut jugak awat kat salah sorang blog rakan kita ni tiba-tiba keluar posting kaku lagu ni, adakah pasai kena hack ataupun ada cerita lain. Pak Tam mintak la kut ada yang boleh tulung, habaq mai apa yang dah jadi?

Apa pun Pak Tam harap semuanya baik, kepada pejuang Negara Pak Tam doakan keselematan hangpa dan harap peristiwa ini bakal berakhir, takziah jugak pada yang terlibat dan kehilangan pejuang-pejuang yang tekorban, moga Allah merahmati hangpa, Alfatihah..........



1 Response to AWAT LAGU NI?

March 10, 2013 at 11:39 AM

Salam perjuangan..mohon paut kan blog saya di sini >>>

http://perakrawk.blogspot.com/

saya telah pautkan blog tuan/encik di sana

Post a Comment